Taal: Gabberwear - Dutch Gabberwear - English Gabberwear - German
Vragen of hulp nodig? Bel +31 (0)591-623810, kijk bij de veelgestelde vragen of WhatsApp ons

Retourneren en ruilen

Gabberwear.nl hoopt dat je blij bent met je aankoop. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, dan kan je jouw bestelling weer terug sturen.

Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om deze retour te sturen. De producten moeten ongedragen zijn, zich in de staat bevinden waarin je ze hebt ontvangen en in de originele verpakking (inclusief het label) worden geretourneerd.

De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Zorg dus dat je het pakketje voldoende frankeert en stuur het op naar onderstaand adres:

Gabberwear.nl
James Cookstraat 31
7825 AN EMMEN
Telefoon: +31 (0)591-623810
 
De producten vallen onder jouw verantwoordelijkheid tot ze bij ons terug zijn, dus zorg ervoor dat ze goed zijn verpakt en onderweg niet kunnen beschadigen. Bij beschadiging kunnen wij kosten in rekening brengen. Bewaar het bonnetje van de retourzending ook altijd goed.

In geval van vragen of als je hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@gabberwear.nl of +31 (0)591-623810.


Ik wil het artikel graag ruilen voor een andere maat.

Bij de bestelling die je hebt ontvangen zit een retourformulier. Hierop kun je aangeven welke maat je graag wilt ontvangen. Eveneens staat op dit formulier duidelijk vermeld hoe het pakketje retour moet worden verzonden. Neem gerust vooraf even contact op zodat wij het vervangende artikel kunnen reserveren of alvast kunnen bijbestellen bij de leverancier. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening, het vervangend exemplaar zullen wij kosteloos toesturen.


Welke items zijn uitgesloten van omruiling?

Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen boxershorts en sokken niet geruild worden. Onderhouds- en schoonmaakmiddelen kunnen ook niet geruild worden, ongeacht of deze geopend zijn of niet. Wij houden ons het recht voor deze te weigeren.


Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. 

We besteden veel zorg om de beste kwaliteit te garanderen, maar helaas kan het gebeuren dat er een artikel beschadigd is of verkeerd geleverd wordt. Mocht dit zo zijn, neem dan contact met ons op. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.


Het artikel is beschadigd, wat moet ik doen?

Mocht je een klacht hebben of wellicht een artikel met schade hebben ontvangen neem dan contact met ons op. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.